New in.

 
Hej alla fina! Vet att det varit länge sen sist, haft en liten inspirationssvacka, men nu känner jag mig redo igen! Var en sväng i stan idag och kollade runt på H&M och dom har fått in så mycket snygga vårnyheter! Plockade typ på mig tusen plagg och provade igenom alla. Eftersom jag ska på VIP-frukost på just H&M på fredag så tyckte jag det var smart att gå hem och fundera lite på vad jag ska köpa, förutom den här klänningen då! Fanns bara två kvar och trots att den var ny och troligtvis kommer in i fler så vågar jag inte riskera något! Tycker den är så otroligt fin och himla 70-talig? Tänker typ ringningen, längden och att den är lite A-linjeformad. Den är dock sjukt genomskinlig så vet inte riktigt hur eller när jag ska bära den, men sånt löser sig alltid. Kanske inte var så smart att fota mot en vit vägg, men nu har jag bara vita väggar här hemma plus att man typ ser hur transparent den är! Så lite smart var det nog ändå.
 

Kommentarer:

1 Maisen:

FLAWLESS <333

2 Ida Gratte:

Så fin klänning baby :D

3 alicia:

fiin :)

Kommentera här: