Favoriter på Instagram

Såg på Kissies blogg (ja, jag läser fortfarande den. Kalla mig fjortis men den är braaaaaa) att hon skrivit om sina absoluta favoriter att följa på Instagram. Som den sneaky bitch jag är så tänkte jag att jag lånar den idéen rakt av och skriver ett inlägg om mina favoriter. Blir nog mestadels modebloggare men dem är ju de absolut roligaste att följa!
 
 
Linda Hallberg driver inte bara en av mina absoluta favoritbloggar, utan har också en fantastiskt inspirerande instagram! Linda är make-up artist och gör helt fantastiska sminkningar som inte går att ogilla. Följ genast!
 
 

Janni Deler levererar alltid ljusa, fina bilder från platser världen över. Janni är en av mina favoriter bland modebloggare eftersom hennes bilder är oerhört inspirerande och snyggt fotade. Att hennes garderob är to die for höjer absolut följ-faktorn.
 
Angelica Blick känner väl de flesta till vid det här laget, men kan inte undgå att slå ett slag för hennes instagram (och blogg med för den delen). Fullt av vackra resebilder och framförallt snygga outfits. Angelica är stencool och jag älskar hennes insta!


Voguestories är ett "inspo-konto" fyllt av snygga bilder och mängder av foto/mat/rese- och klädinspiration! Vill du ha en daglig dos av vackra bilder i ditt flöde så klicka följ.
 
Vill såklart slutligen även tipsa om min egen fabulösa instagram! Feel free to follow guuuuuys.
 
 

Kommentarer:

1 Ida Gratte:

gillar sista tipset bäst :*

Svar: Haha eller hur <3
wilmab.itgirls.se

Kommentera här: